Bentes Roterom

november 13, 2007

Bentes roterom

Filed under: Uncategorized — bentesroterom @ 20:51

This is my new «roterom». I have another room downstairs, where I keep most of my yarn. This room is for the knitting machine, the knitting machine yarns, and the sewing machine.

First, the Knitting machine corner:

The computer corner:

The sewing corner:

And what is this? A bed with alpaca in the wall?

Jeg har fått meg et nytt roterom, i tillegg til det jeg har nede. Dette var

en gang sønnens gutterom, men han har flyttet inn på jenterommet, og

jenta har flyttet inn til kjæresten. Grei ordning!

Det kjekke med dette rommet er at alt er «innebygd», så det er møblert

uten møbler. Hyller og skuffer er inni veggene.

Nå slipper jeg å si at jeg ikke kan sy fordi strikkemaskina står fremme 🙂

Den gamle laptopen har fått operert bort skjermen (den var ødelagt) og

fungerer veldig bra som stasjonær-pc. Nå mangler jeg bare ei klokke,

for tida flyr utrolig fort der oppe!

14 kommentarer »

  1. For en drøm av ett rom, misunnelig. Flotte luer du strikker, jeg har en skatende datter, som nok ville likt en sånn!

    Kommentar av Liv Irene — november 13, 2007 @ 21:18 | Svar

  2. Nå ble jeg virkelig misunnelig og tenkte et lite sekund på at jeg ønsket tiden gikk veldig fort og 10 år var over så jeg fikk meg et hobbyrom, men like fort som tanken kom så forsvant den igjen.Jeg får vel være glad for at jentungen er det enda og ikke allerede flyttet hjemmefra. Dagen kommer vel fort nok tenker jeg.
    Bloggen din var fin. Denne kommer jeg nok innom igjen.
    Ha en fin kveld.

    Kommentar av heidiaa — november 13, 2007 @ 21:29 | Svar

  3. NÅ ble jeg faktisk litt misunnelig. Men jeg unner deg det fine rommet, gleder meg til å se alt det fine du kommer til å lage der…

    Kommentar av Muffin — november 14, 2007 @ 00:49 | Svar

  4. Flott hobbyrom du har fått, Bloggen er fin. Ha en fin kreativ uke

    Kommentar av syglad — november 14, 2007 @ 06:37 | Svar

  5. Gratulerer med flyttinga. Ikke dumt her inne. Begynner å bli bra med besøk også ser jeg 🙂
    For et flott roterom du har, er ikke misunnelig i det hele tatt *rister voldsomt på hodet*. Det er vel ikke så lenge før ungan her i huset også begynner å flytte og da!

    Kommentar av Beate — november 14, 2007 @ 08:18 | Svar

  6. Så heldig du er som har et slikt flott rom! Kan godt tenke meg at tiden flyr der, ja. Roterom ville jeg vel ikke kalle det, det så veldig ordentlig og ryddig ut :). Men det er kanskje bare til ære for fotograferingen!

    Kommentar av toneh — november 14, 2007 @ 08:23 | Svar

  7. Jeg er kjempemisunnelig! Så heldig du er!
    Men å kalle det et roterom, fnis, det var jo ryddig og fint:o)
    Jeg vurderer å lage meg en liten hobbykrok på gjesterommet, i hvertfall etter
    at jeg fikk symaskin i hus.

    Kommentar av vivi — november 14, 2007 @ 10:04 | Svar

  8. For et flott rom!! Og innebygde møbler er jo bare fantastisk da….!!
    Men å kalle det roterom??
    Øøøøøøøøh….trodde man måtte ha litt rot jeg da…*rødme over sitt eget*;-)

    Kommentar av sipusa — november 14, 2007 @ 10:42 | Svar

  9. Very nice room! I’ve also got my own (knitting)machineroom but it’s very messy… 🙂 Need more… may be a second room? 😉

    Kommentar av Knittaxa — november 14, 2007 @ 16:15 | Svar

  10. Det er jo hobbyoffice!
    Lucky you!

    Kommentar av Astrid — november 19, 2007 @ 14:31 | Svar

  11. Tusen takk for hyggelig meld. i bloggen min. For ett trivelig strikkerom du har, hmm, det ser ikke akkurat ut slik på mitt strikkerom 😉

    Kommentar av sms — november 20, 2007 @ 22:58 | Svar

  12. Det er det rydigste roterommet jeg noen gang har sett.
    utrolig flott .tenker du koser deg der ja.

    Kommentar av Tirill — november 25, 2007 @ 12:55 | Svar

  13. Hei! Så mye flott du lager! Jeg har søkt på grytelapper på nettet og da havna jeg på den gamle bloggen din. Der fant jeg noen utrolig fine grytelapper, hekla i sort og lilla/rosa garn. Bildet er lagt ut i august 2004. Har du fortsatt oppskrifta på de, og vil du dele den med meg?? På forhånd takk! 🙂

    Kommentar av Tone — november 30, 2007 @ 13:47 | Svar

  14. For eit herleg rom. Forstår at tida flyg der:) Ser ut som du lagar mykje fint.

    Kommentar av Bodil — april 12, 2009 @ 17:10 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

