Bentes Roterom

november 25, 2007

How strange

Filed under: Egne oppskrifter,Maskinstrikk — bentesroterom @ 19:37

2 years ago, when I got my first knitting machine, I started teaching myself how to use it. The first thing I made was these wristwarmers. No pattern, very easy, I just wanted to try the punchcards.

Last week, surfing for machine knitting, I suddenly thought I came across my wristwarmers. It was not mine, it was a pattern for sale. Take a look here.

It’s strange how 2 people can come up with the same thing.

A few weeks ago, I designed some other wristwarmers, with short rows. I thought they were very special. 2 days later I found the pattern on the internet. My very special wristwarmers suddenly was nothing but a copy 🙂

4 kommentarer »

  1. Snygga… cerise och bruna var jag 😉 gillade dem mest i färgerna, lite färg om man säger så, hihihi…
    Må så gott… värmländskan… kramis, och tänk att det kunde vara så lika dina och de andra… konstigt vad mycket konstigt det händer ibland 😉

    Kommentar av Bim H-D — november 28, 2007 @ 20:09 | Svar

  2. Det var noen stilige pulsvarmere, også uten mønster da… Jeg har også fått en gammel strikkemaskin, men jeg har ikke begynt å bruke den ennå. Skal begynne en dag jeg får tid til det. Kanskje jeg kommer og spør om råd da vet du =0)

    Kommentar av Fru P — november 29, 2007 @ 21:45 | Svar

  3. Hei! Så mye flott du lager! Jeg har søkt på grytelapper på nettet og da havna jeg på den gamle bloggen din. Der fant jeg noen utrolig fine grytelapper, hekla i sort og lilla/rosa garn. Bildet er lagt ut i august 2004. Har du fortsatt oppskrifta på de, og vil du dele den med meg?? På forhånd takk! 🙂

    Kommentar av Tone — november 30, 2007 @ 13:52 | Svar

  4. Great Minds Think Alike…..??

    Kommentar av Randi — november 30, 2007 @ 16:08 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

