Bentes Roterom

januar 29, 2008

Garnloftet

Filed under: gjenbruk/oppussing,Strikking — bentesroterom @ 22:09

Så er endelig galskapen samlet på ett rom. I går bygde vi hylle til garnet.

Det viste seg at dette ikke var nok. På loftet har vi ei innebygd seng.

Der er det aldri noen som sover, den brukes til å lagre ting som tilhører

ei utflyttet datter. Foran hang det et sjal, for å skjule rotet mitt.

Dette var det en som ikke syntes noe om, dermed lagde han ei hylle til.

Jeg hadde nok garn til den også, jeg 🙂 Her er det bare ren ull.

Nå hadde jeg plass til alt, for jeg har jo skuffer i veggen også:

Pulten er hjemmesnekret, men den har stått noen år.

Når alle møblene er innebygd, blir det god plass på gulvet.

Her kommer jeg til å trives 🙂

Det blå som kan skimtes rett innenfor døra er ei strikkemaskin.

Det som står under vinduet er også ei strikkemaskin.

Skal man få unna så mye garn, trengs det mere enn 2 hender:)

13 kommentarer »

  1. ÅHHHH, dette var bare helt herlig å se.Kan du sende snekkeren over hit.

    Kommentar av Ajende — januar 29, 2008 @ 22:22 | Svar

  2. wow!!!! dette skal jeg vise til min mand!
    kh.fra Island
    Frida

    Kommentar av Fríða — januar 30, 2008 @ 00:22 | Svar

  3. For et fantastisk hobbyrom! Sånne garnhyller har jeg drømt om en tid. Sukk!

    Kommentar av Anita — januar 30, 2008 @ 05:30 | Svar

  4. Så flott det har blitt. Greit å ha alt samlet på ett sted og kreativt av din mann også og fixe hylle i senga. Tror du kommer til å trives i dette rommet ja :o)

    Kommentar av Marita — januar 30, 2008 @ 07:53 | Svar

  5. Hmm… trodde jeg hadde gått feil. Kanskje du må skifte navn på bloggen 🙂 Dette er det lekreste roterommet jeg har sett!!

    Kommentar av Muffin — januar 30, 2008 @ 17:36 | Svar

  6. Imponerende, skikkelig orden i hobbysakene!

    Kommentar av Marianne — januar 31, 2008 @ 08:26 | Svar

  7. Så fint og praktisk hobbyrom! Og så pent det ble med alle hyllene og skuffene i kneveggen. Heldiggris! 🙂

    Kommentar av fru needles — februar 2, 2008 @ 09:14 | Svar

  8. Så flott du har det! Her tenker eg kreativiteten kan blomstre!

    Kommentar av ohelene — februar 2, 2008 @ 17:25 | Svar

  9. Åååå, jeg blir GRØNN av misunnelse på det flotte rommet ditt! Heldig, du!

    Kommentar av Line Kristine — februar 3, 2008 @ 16:13 | Svar

  10. Wow, rene drømmeplassen dette jo!! Kos deg der!

    Kommentar av Hanne — februar 4, 2008 @ 22:48 | Svar

  11. Hei! Utrolig stilig dette! 🙂 Kjenner jeg ble litt misunnelig…

    Et spm til deg. Har sett i de gamle bloggene dine at du har strikki tøfler bestående av firkanter som du så setter sammen på underlig vis. 🙂 Hadde det vært mulig å få oppskrifta til de tøflene?

    Kommentar av Eilen — februar 6, 2008 @ 10:49 | Svar

  12. Eilen, oppskriten er kopibeskyttet, og selges der de selger garnet (finull).
    Du finner et lignende mønster hos garnstudio 🙂

    Kommentar av bentesroterom — februar 6, 2008 @ 13:02 | Svar

  13. Gurimalla! Dette ble flott!

    Jeg er tilnærmet grønn av misunnelse nå jeg altså!

    Hadde jeg hatt et loft skulle jeg jammen ha hatt det helt for meg selv, og for håndarbeids-sakene mine!

    Er det mulig å låne den snekkeren ved en senere anledning, sånn hvis jeg får meg et loft en gang i framtiden? 😉

    *Klem!*

    Kommentar av Hilde GV — februar 20, 2008 @ 13:38 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

