Bentes Roterom

januar 29, 2008

Makeover

Filed under: gjenbruk/oppussing — bentesroterom @ 14:58

There has been no comments from english readers, that way I dont know if they read here at all. I decided to go back to norwegian for a while.

Siden disse engelsksnakkende folkene er så dårlige til å legge igjen spor etter seg, så kommer jeg til å blogge på norsk heretter.

Det har vært dårlig med blogging i det siste. Jeg skylder på oppussing, og manglende strikkelyst. Dere husker sikkert hobbyrommet mitt?

Alt derfra har flyttet opp på loftet, og jeg kan love at det var litt av en jobb!

Det dukket opp garnnøster fra alle tenkelige steder der inne, men nå skal alt være borte.

Jeg må inrømme at rommet ble penere uten garn, og jeg er stolt over å ha gjort alt helt alene. Dere aner ikke hvor godt gammel tapet sitter på vegger som ikke er grunnet.

Jeg har til og med satt sammen kommoden selv 🙂

Og hvor er garnet? Vi bygger hyller, fortsettelse følger 🙂

2 kommentarer »

  1. Så stilig rommet ble. Er tapeten grå? Det ble flott! Grattla!

    Kommentar av Marita — januar 29, 2008 @ 17:41 | Svar

  2. Så flott rommet ble.Morsomt å se sånne før og etter bilder på oppussing.

    Kommentar av Monai — januar 29, 2008 @ 21:13 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

