Bentes Roterom

februar 10, 2008

Jeg lager luer

Filed under: Uncategorized — bentesroterom @ 01:10

Jeg lager luer, mange luer, lange luer. Det er visst sånn de skal være for tiden. Lange, og med en stor dusk i enden. Luene strikker jeg på maskin, eller jeg hekler. Begge deler er fort gjort. Men så var det dusken, da. Jeg bruker både 1 og 2 og 3 timer på en dusk, så jeg begynte å lete på nett. Det måtte da finnes noe lurt til å lage dusker med?

Og jeg fant:

2 størrelser i hver pakke, så jeg kjøpte 2 pakker. Dermed har jeg 4 størrelser.

Prisen? 20$ inkludert porto på ebay.

Må ha, sier du? Løp og kjøp!

Det heter pom pom maker 🙂

1 kommentar »

  1. Sådanne har jeg også, købte 2 størrelser i New York, supersmarte.

    Kommentar av tina — februar 10, 2008 @ 15:41 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

