Bentes Roterom

februar 16, 2008

En gang for lenge, lenge siden

Filed under: Uncategorized — bentesroterom @ 14:33

Ja, da ville jeg lære meg å sy. Å begynne med noe lite hadde kanskje vært lurt, men jeg startet med teppe. Jeg husker jeg kjøpte stoff og kjøpte stoff, det ble liksom aldri nok.

Og så kjøpte jeg sånn kniv og plate, jeg aner ikke hva det heter, men det var kjekt 🙂

Jeg var sjokkert over hvor enkelt det var, det hele gikk jo ut på å sy sammen remser og så skjære dem og sette dem sammen.

I dag fant jeg teppet innerst i et kott, så her er beviset på at jeg har sydd noe:

I made this many, many years ago.

4 kommentarer »

  1. Så flott Bente! Mitt første teppe var også denne teknikken fra en bok jeg har av Lise Bergene, mener jeg å huske.
    Og så heter det skjærematte og rullekniv *fnis*

    Kommentar av Marita — februar 16, 2008 @ 14:48 | Svar

  2. Wow – noko så stort har eg aldri (og trur kjem eg aldri) til å lage. Imponert.

    Kommentar av ohelene — februar 16, 2008 @ 15:10 | Svar

  3. Grethe Gulliksen Moe? Jeg sydde en juleduk som ligner på denne. Og så fant jeg ut at lappeteknikk egentlig ikke er noe for meg..

    Den er fin da, sikkert kjekk å finne igjen..!

    Kommentar av lises — februar 16, 2008 @ 18:48 | Svar

  4. Oi, oi, oi. Alt du kan!

    Kommentar av Anne-Ruth — februar 17, 2008 @ 21:26 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

