Bentes Roterom

februar 21, 2008

Handletur

Filed under: Strikking — bentesroterom @ 13:04

Jeg har vært på en aldri så liten handletur:

Dette er ikke garnbutikken, dette er bilde av det jeg kjøpte……..

En hel kilo med hvit eskimo, litt eskimo i diverse farger, 1 kilo rød mor åse pluss litt grått.

En god del hvit babyull pluss litt babyull i diverse farger, litt finull, litt alpakka, litt fabel.

De eneste nøstene som ble kjøpt med et mål for øyet, var disse. Det skal strikkes med fabel alene, fabel sammen med alpakka, og kantes med puddel:

I’ve been shopping. The picture is not from the store, it’s what I bought…..

16 kommentarer »

  1. Å herre jemini! Du er ikke klok!!!!!!!!!!

    Kommentar av marie — februar 21, 2008 @ 13:20 | Svar

  2. Jøss, jeg kan ikke forstå hva du skal kjøpe så mye garn for *fnise*

    Kommentar av Anne-Ruth — februar 21, 2008 @ 13:28 | Svar

  3. Jeg liker eskimogarnet, har et skjerf til Johanne i holdet, men det er bare så mye annet som frister mere.
    Jeg synes ikke du hadde kjøpt så veldig mye garn. Ikke mere enn at det må være såpass…

    Kommentar av Kate — februar 21, 2008 @ 13:32 | Svar

  4. Skjerfet til Johanne har jeg altså i hodet….

    Kommentar av Kate — februar 21, 2008 @ 13:32 | Svar

  5. Godt du har litt å velge i 😀

    Kommentar av ohelene — februar 21, 2008 @ 13:50 | Svar

  6. En aldri så liten handletur!!! Jeg skal aldri mer ha dårlig samvittighet over garnposene jeg kommer hjem med. 🙂

    Kommentar av Solfrid — februar 21, 2008 @ 15:40 | Svar

  7. Å, så misunnelig på eskimo-garnet!!!
    Det tover jo til perfekte ute-ladder.

    Kommentar av Angelita — februar 21, 2008 @ 15:47 | Svar

  8. Åååååå, så mye deilig garn!! Du har masse godt arbeid foran deg her 🙂

    Ha en fin kveld!!

    Kommentar av minon — februar 21, 2008 @ 18:05 | Svar

  9. Wow! Det var garnhandling det! Sånne hyller ønsker jeg meg også. Får virkelig oversikt over hva man har.

    Kommentar av Gurimalla — februar 22, 2008 @ 05:37 | Svar

  10. Har du blitt galen?? Kjöpte du alt dette garnet på en gang! Kjempeflott! Ha en god dag med hilsen fra asterix.

    Kommentar av torunn skjrstad moen — februar 22, 2008 @ 07:14 | Svar

  11. Stemmer det at du har Sort belte i shopping? *hysterisk knising*
    Men enig i at : skal det være så skal det være ordentlig!

    Kommentar av Marita — februar 22, 2008 @ 18:57 | Svar

  12. Det var litt garn! hehe

    Hvor mye er det egentlig? *skuler bort på haugen jeg handlet i går*

    Kommentar av turvid — februar 24, 2008 @ 20:54 | Svar

  13. Å hoi! Der gikk det med noen lapper 😉
    Men nå har du masse garn å kose deg med! 🙂

    Kommentar av Line Kristine — februar 26, 2008 @ 00:28 | Svar

  14. What a beautiful selection of yarn! I hope you enjoy knitting it and that we will soon see pictures of what you make with all that yarn.

    Kommentar av Judy — februar 26, 2008 @ 18:02 | Svar

  15. *besvimer*
    Hvor har du vært? Jeg må definitivt legge årets ferie dit!
    Kos deg med garnet. Takk for at du renset samvittigheten min;-)

    Kommentar av vivi — mars 3, 2008 @ 12:36 | Svar

  16. Fantastisk, Bente..! Ekte shoppingglede. Ferdig med noen enda?

    Kommentar av lises — mars 5, 2008 @ 20:18 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

