Bentes Roterom

mars 5, 2008

Grovere håndarbeide

Filed under: Natur — bentesroterom @ 22:21

Dette hadde jeg aldri trodd at jeg skulle like. Jeg, som knapt stikker nesen utendørs en vinterdag,

har oppholdt meg ute i 8-10 timer hver dag de siste 10 dagene.

Og ikke bare ute, men ute i all slags vær.

Jeg og han derre som jeg er gift med, vi snekrer platting på ei firmahytte.

Trinn 1 er ferdig, og dette gulvet er skrudd med terasseskruer.

Flere tusen, sikkert, og JEG har skrudd dem ned!

Det var på lørdag, knærne mine var flate ganske lenge etterpå.

Jeg måtte strikke meg ei lue i siste liten, den er god å ha sammen med en hals i dobbel Alfa, lånt kjeledress

som er 8 nr for stor, og fjellsko. Jeg ser ut som en bamsemums, føler meg som en bamsemums, men jeg fryser ikke 🙂

I dag blåste det storm, det er derfor jeg holder meg fast…..

Innimellom leker jeg litt med kameraet, her er et nærbilde av «takrenna»:

7 kommentarer »

  1. Så herlig! Selv jeg hadde vært positiv til å bygge terasse på hytten!

    Kommentar av lises — mars 5, 2008 @ 22:32 | Svar

  2. Så idyllsk det ser ut, jeg ser jo ikke vinden, men jeg kan jo tenke meg til hvordan det er da.

    Kommentar av Kate — mars 5, 2008 @ 22:55 | Svar

  3. Heller skru enn banke sier nå jeg. Der blir det flott å sitte på havet en sommerdag!

    Kommentar av Marita — mars 6, 2008 @ 08:11 | Svar

  4. Flink du er da, Bente!!! Ser ut som en nydelig plass, heldige dere!!!

    Kommentar av Bente B — mars 6, 2008 @ 09:20 | Svar

  5. SÅ flink «snekker» du er da. Må si det bildet av takrenna var flott!

    Kommentar av AnneH — mars 6, 2008 @ 14:15 | Svar

  6. Flott blogg,my fint og skikkeilig mat til handarbeids inspirasjon. God helg.Hilsen ferskingen Randula

    Kommentar av Randula — mars 7, 2008 @ 09:11 | Svar

  7. Stilig takrennebilde.

    Riktig god helg!

    Kommentar av turvid — mars 7, 2008 @ 10:50 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

