Bentes Roterom

mars 20, 2008

Russelester

Filed under: Strikking — bentesroterom @ 09:32

Russelester har jeg ikke prøvd å strikke før, så det måtte prøves. Det var kjempemorsomt!

Den første sokken strikket jeg etter et mønster jeg hadde liggende, og med garn jeg hadde liggende.

Denne er strikket i Silja:

Så fikk jeg høre at det hadde kommet et nytt mønster før jul, og tok turen til husfliden.

Jeg tenkte at dette har de vel, selv om de aldri har de fargene jeg trenger i garn.

Det hadde de ikke. Derfor kjøpte jeg et gammelt mønster, og Pt5.

Jeg liker ikke å klusse i mønstrene mine, så jeg lagde noe lurt:

These socks are called russian socks. I think the Norwegians used it for

trading with the Russians a long time ago.

2 kommentarer »

  1. Lurt system du har laget deg for å holde orden på hvor du er i mønsteret! 🙂
    Jeg liker heller ikke å ha mønsteret fullt av streker og skriblerier.
    Ønsker deg en fortsatt god påske!

    Kommentar av Line Kristine — mars 20, 2008 @ 10:20 | Svar

  2. Så fine de ble. Får de en make også? *fnis*
    God påske!

    Kommentar av Marita — mars 20, 2008 @ 11:58 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

