Bentes Roterom

mars 23, 2008

Egendesign?

Filed under: Egne oppskrifter — bentesroterom @ 13:04

Siden det var så morsomt å strikke russelester, og det er så få mønster å velge i, så var det bare en ting å gjøre.

Du får ikke mer moro enn du finner på sjøl, ikke sant?

Fremgangsmåten hadde jeg, og så fant jeg et vottemønster jeg likte.

I går kveld ble den første i verden i sitt slag ferdig, i dag skal jeg lage en til.

Strikket i raumas kampanjegarn.

I’ve bought 2 patterns for russian socks, and really enjoyed making them.

I wanted something different, so I made this out of an old mitten pattern.

10 kommentarer »

  1. Kjempeflotte!

    Kommentar av Hege — mars 23, 2008 @ 13:59 | Svar

  2. Fiiiiiiiiiine!
    Fortsatt god påske!

    Kommentar av Virtuella — mars 23, 2008 @ 14:00 | Svar

  3. Knalltøff! Så flink du er:-)

    Kommentar av Lena — mars 23, 2008 @ 14:23 | Svar

  4. Så flott de sokkene var!

    Kommentar av Lurifax — mars 23, 2008 @ 15:42 | Svar

  5. Den sokken er artig. Kansje det mønstet kunne ha vært over hele sokken. Det ble fint med tåfellinga.Niko

    Kommentar av Niko — mars 23, 2008 @ 18:08 | Svar

  6. Det er bare en ting å si: de ble kjempefine! Imponert! 🙂

    Kommentar av Line Kristine — mars 24, 2008 @ 17:10 | Svar

  7. Kjempefin.
    Award til deg i bloggen min.

    Kommentar av Solfrid — mars 29, 2008 @ 13:50 | Svar

  8. Flott sokk, morsomt å mikse to mønstre – man får virkelig skjerpet de små grå iallefall!! God helg fra meg til deg 🙂

    Kommentar av LindaN — april 5, 2008 @ 14:06 | Svar

  9. Aha…sokker av vottemønster…så smart: blir inspirert!!! Ja!!!:-D

    Kommentar av sipusa — april 6, 2008 @ 09:49 | Svar

  10. hmmm…. trodde jeg hadde kommentert her, men det har jeg visst ikke. Nydelige sokker! Likte mønsteret veldig godt 🙂

    Kommentar av Anne-Ruth — april 6, 2008 @ 11:24 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

