Bentes Roterom

april 9, 2008

Bølgeteppe

Filed under: Hekling — bentesroterom @ 09:15

Jeg synes nesten det er leit at det er ferdig, for det var så morsomt å lage.

Det startet som et restegarnsprosjekt, men jeg skjønte fort at her trengtes det mer enn rester.

Jeg bestemte meg for at bunnfargen skulle være brun, og at turkis og dyp rosa skulle gå igjen hele veien.

Det burde ikke være noe problem, siden finull og pt2 finnes i sånn ca 100 farger, men det var det.

Det første jeg måtte bytte ut var brunfargen. Så hadde de ikke mer av rosafargen, og så hadde den turkise gått ut av produksjon bare 4 uker etter at jeg kjøpte nøstene mine.

Det vises ikke godt, men jeg VET, og der ergrer meg.

Jeg fikk brukt restene mine, men jeg lagde flere rester enn jeg startet med:

Nå har jeg det godt og varmt, og koser meg med frukt 🙂

6 kommentarer »

  1. Dette bølgeteppet var kjempefint. det syntes ikke at du hadde skifta brunfarge. Det er det nok bare du som ser

    Kommentar av ToveLisbeth — april 9, 2008 @ 10:14 | Svar

  2. Knallfint teppe!!!

    Kommentar av Anne-Ruth — april 9, 2008 @ 10:34 | Svar

  3. Teppet er bare lekkert! 🙂

    Kommentar av turvid — april 9, 2008 @ 20:40 | Svar

  4. Teppet ditt ble kjempefint!
    Skjønner ergrelsene dine. Det er ikke så nøye om det ikke vises det man ergrer seg over, bare det at man vet… :S Men som sagt – det ble kjempefint! 🙂

    Kommentar av Line Kristine — april 10, 2008 @ 21:38 | Svar

  5. Et kjempefint bølgeteppe og så flott med alle fargene. Dette likte jeg virkelig.

    Kommentar av Elite — april 11, 2008 @ 11:22 | Svar

  6. Teppet ble helt knall! Råflott 🙂

    Kommentar av Trinemor — april 12, 2008 @ 16:23 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

