Bentes Roterom

mai 7, 2008

Jeg er så glad i våren!

Filed under: gjenbruk/oppussing,Hage,Søm — bentesroterom @ 13:44

Våren er ei deilig tid, for det er da vi går og tenker at i år, i år BLIR det sommer.

Mens høsten er litt sånn: jaja, der regnet den sommeren bort……

Men altså: I år blir det sommer, det kjenner jeg på meg!

Jeg har tatt frem symaskina og sydd ei hobo-inspirert veske:

Jeg tenkte jeg skulle sy vesker med vatt inni, her er en liten prøve:

Siden det er vår, måtte jeg ha denne:

Her er også noe som hører årstiden til:

En tur innom en brukthandler resulterte i en puff til 50 kroner,

den skal selvfølgelig pusses opp 🙂

8 kommentarer »

  1. Veldig fine vesker du har laget, men du tok meg virkelig med jordbær. NAM!

    Kommentar av BlomsterHege — mai 7, 2008 @ 13:49 | Svar

  2. Lekre vesker, også så god jordbærsalaten ser ut! Det er moro med små oppussingsprosjekt, krakken har jo så fin form. Ha en god uke.

    Kommentar av hannebeate — mai 7, 2008 @ 15:21 | Svar

  3. Sånn puff har jeg også som pappa har lagd på midten av 50-tallen en gang.
    Veskene var kjempefine og den fontenen skulle jeg gjerne hatt også!

    Kommentar av Marita — mai 8, 2008 @ 06:53 | Svar

  4. Lekre vesker! Riktig god helg. 🙂

    Kommentar av turvid — mai 9, 2008 @ 13:01 | Svar

  5. Masse kos inne hos deg ser eg! Ønsker deg en heeerlig laaanghelg med masse sol og varme! Her går det i piknick om dagen og i morgen er det en strikketur til sjøen på tapetet! Koooos deg masse og nyyyt dagene! Klem og masse kooos fra Vibbedille

    Kommentar av vibbedille — mai 9, 2008 @ 21:54 | Svar

  6. Skikkelig kule vesker, Bente!!

    Nå kan du forresten se i bloggen min om du fortsatt synes det mystiske motivet ville tatt seg fint ut på et vindu;)

    Riktig god pinsehelg:)

    Kommentar av LindaN — mai 10, 2008 @ 20:29 | Svar

  7. åh den puffen ble jo totalt forvandlet! Morsomt med før og etter bilde 🙂 Og for noen lekre vesker du har sydd!

    Kommentar av Sandra — mai 11, 2008 @ 17:40 | Svar

  8. Blir litt frustrert når jeg ser så fine vesker. Så utrolig mye fint stoff og jeg eeelsker vesker men kan ikke sy! Kjempeflink er du!

    Kommentar av Irene — mai 17, 2008 @ 20:20 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

