Bentes Roterom

mai 11, 2008

Ferdig puff

Filed under: gjenbruk/oppussing — bentesroterom @ 15:57

Puffen min er ferdig, og jeg er fornøyd.

(Før-bilder nede på siden)

Vakkert stoff ankom i går, og det ble tatt i bruk 😛

Nedi her skal strikkerotet mitt ligge.

Veska har jeg også sydd. Den har for og er vattert, og er akkurat passe stor.

Jeg har prøvd å fikse bilder etter instrukser fra Ohelene, tusen takk for fin forklaring!

Jeg hadde en aha-opplevelse i går kveld. Jeg fant ut at skjærekniven min hadde bladet

montert på feil side. Sånn har den vært siden 1995, og den har ikke vært særlig god 🙄

Nå har jeg fått sy-dilla, og er på vei opp for å lære meg å sy i glidelås.

 

4 kommentarer »

  1. Den puffen ble råstilig, nesten ikke til å tro at det er samme puffen. Og veska var også lekker – du har fått skikkelig dreisen på syinga, og enda morsommere blir det vel nå som kniven fungerer som den skal *hihi*

    Kommentar av LindaN — mai 11, 2008 @ 16:50 | Svar

  2. Utrolig forvandling på puffen! Og så fine vesker du har sydd. Veldig fin variant av hoboveska. Jeg har funnet ut at man får fort dilla når man først begynner å sy vesker!

    Kommentar av Marit — mai 11, 2008 @ 22:26 | Svar

  3. Ja, jeg blogger igjen! 🙂
    Knallfin puff du har fixet deg! Masse annet fint du har laget siden sist jeg var innom også!

    Kommentar av Torill — mai 16, 2008 @ 20:13 | Svar

  4. Så fin veske og matchande puff! Så kjekt at du fann nytte i bildesminkeleksjonen. 🙂

    Kommentar av ohelene — mai 28, 2008 @ 18:50 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

