Bentes Roterom

mai 29, 2008

Sommer og sol!

Filed under: gjenbruk/oppussing,Natur,Søm — bentesroterom @ 19:11

Jeg har herlige, late, glade dager. Sola skinner, hagen blomstrer, og det dumper stoffbiter ned i postkassen min. Jeg har blitt en flittig gjest på Ebay, og der er det mye fint!

I dag kom det 10 fat quarters med Michael Miller-stoff. Spreke farger!

Dagene tilbringes i hagen, det er snart ikke et eneste ugress igjen der.

Jeg har faktisk sommerferie!

For noen uker siden søkte jeg på en jobb jeg hadde veldig lyst på. En dagjobb.

Jeg har nemlig hatt kveldsjobb 13 år i strekk, og var mektig lei. Jeg fikk jobben!

Jeg begynner den 1.juli. Samme dag som jeg fikk jobben, sa jeg opp den gamle jobben, og fikk slutte på dagen. Dermed ble det 6 uker ferie, og en fin blomst i avskjedsgave.

Her står blomsten på noen småbord som jeg pusset opp i går. Kjøpt på brukthandel for 50 kroner:

Den første uka av ferien min brukte vi til å beise ei firmahytte.

Vi var ekstremt heldige med været, og jeg fikk samlet noen hundre himmelbilder.

Hytta har utsikt over hustadvika, og der skifter himmelen ofte.

Og tenk, om natta går sola ned i havet!

 

I’ve bought some very nice fabrics on ebay. You see, I got sick of knitting, so i started sewing.

I’ve been on a small vacation, and the weather was great. So was the view.

AND, I got a new job. Life is good!

 

3 kommentarer »

  1. Herlige stoff, Bente. Dilla på stoff kjenner jeg absolutt til…

    Herlig med ny jobb, og i alle fall lang ferie!

    Kommentar av lises — mai 30, 2008 @ 08:36 | Svar

  2. Så mange flotte stoffer du har fået købt, og fine tasker du har syet, glæder mig til at kikke ind igen og se hvad alle stofferne bliver til.

    Kommentar av Anni — juni 1, 2008 @ 13:40 | Svar

  3. Å for noen fine stoffer du har fått i hus. Har aldri kjøpt noe fra Ebay, så eg vet ikke hvordan det skal gjøres. Det såg veldig flott ut på hytte dere har i felleskap.
    Eg linker deg, du har så en koselig blogg..

    Gratulerer med ny jobben…

    Ha en fin fin søndag….

    Kommentar av Alma Merethe — juni 1, 2008 @ 13:41 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

