Bentes Roterom

juni 6, 2008

Blomstene mine

Filed under: Hage — bentesroterom @ 20:39

Siden jeg driver og steller med grønnsakhagen, får blomstene stell de også.

I dag har jeg gått tur rundt huset med kamera.

Marita har oppfordret meg til å si hva plantene heter, den var vrien.

Denne er enkel: Rose. Rosen har sikkert et navn, men det vet jeg ikke.

Denne mener jeg heter Petunia, men er ikke helt som andre petuniaer……

Og så er det gyvel, tror jeg….

Disse blå blir jeg ikke kvitt, de formerer seg over alt.

 

3 kommentarer »

  1. Du kan jo komme hit å stelle litt med blomster og grønnsaker også? Drivhus har jeg, om du ønsker å leke litt i det??… Hagen min er sørgelig neglisjert.. jaja, kan ikke ta alt hvert år! Tar det igjen nesteår;-)

    Kommentar av Torill — juni 7, 2008 @ 21:03 | Svar

  2. Hei Gullklump. Takk for hyggelig kommentar i bloggen min, vedr. «Strikk for Livet, Tanzania». Du har virkelig fine planter i hagen din – har lenge ønsket meg sånne blå som formerer seg over alt, så du skal bare sende de du ikke vil ha over til meg :-). Tenker jeg må kjøpe meg en Gyvel også i år. De er skikkelig flotte og kommer i flere fargevarianter. Din var skikkelig fin. Ha en fin kveld.

    Kommentar av petronella — juni 16, 2008 @ 19:23 | Svar

  3. Nei nå rota jeg skikkelig (bluss). Er jo hos deg Bente nå, og du har ikke kommentert bloggen min i dag – Har vært innom flere blogger i kveld og er nok litt forvirret :-D. Men uansett så var det de fine plantene dine jeg ville kommentere her. Skikkelig koselig med fine blomsterbilder – gir oss noe vakkert å glede oss over når nettene engang blir lengre…

    Kommentar av petronella — juni 16, 2008 @ 19:30 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

