Bentes Roterom

juni 6, 2008

Mye kan skje på en måned

Filed under: Hage — bentesroterom @ 20:33

3 mai bygget jeg denne, og plantet frø. I dag ser det slik ut, og reddikene kan faktisk spises allerede:

Dette er mitt første forsøk på å leke gartner, og jeg kommer til å fortsette.

Jeg, som egentlig aldri har likt hagearbeide, drømmer nå om drivhus!

Snart kan vi ha salat på brødskiva fra egen hage 🙂

Utenom salat og reddik har jeg jordbær, nepe, persille, gulrot, vårløk og noe ertegreier.

Og så har jeg noen kjøpe-planter, i drivhus fra Biltema.

Busktomat, bifftomat, agurk og paprika. De skal snart flytte ut i hagen.

 

2 kommentarer »

  1. Så mykje du har som spirer og gror. Her har eg ikkje sådd noko i det heile i år. Er visst hagar med toårssyklus eg. Sår annnakvart år, altså ikkje i år.

    Kommentar av ohelene — juni 7, 2008 @ 16:50 | Svar

  2. Det er SÅ selvtilfredsstillende å høste fra egen hage – det smaker jo såååå mye bedre!! Det vokser villig hos deg også ser jeg.
    Nydelige blomsterbilder du har tatt også (hvis du vet hva de heter, er det flott å få navn også *hint-hint*)

    Kommentar av Marita — juni 7, 2008 @ 21:28 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

