Bentes Roterom

juni 15, 2008

Husker du garnhylla mi?

Filed under: Søm — bentesroterom @ 22:46

Slik så den ut i januar:

Så skjedde det noe rart. Jeg begynte å hate garnet mitt. Det skjedde midt i mai,

etter at jeg var ferdig med tunikaen. Rart, for den likte jeg virkelig å strikke på!

Garn ble strappet både her og der. Ute av øye, ute av sinn.
Så oppdaget jeg stoffene på  Ebay. Wow! Snart så hylla slik ut:

Det er mere på vei 🙂

Sjekk bare denne bunken. 10 «half yard cuts» som kostet meg 216 kroner INKLUDERT porto.

Strikkemaskina har jeg også pakket bort 🙂

Og her er det som er igjen av kvalmende nøster:

7 kommentarer »

  1. kuult!

    Kommentar av ohelene — juni 16, 2008 @ 15:30 | Svar

  2. Du må ikke si at nøstene er kvalmende så veldig høyt, for da kan de høre deg og bli skikkleig lei seg =0)

    Kommentar av Irene — juni 16, 2008 @ 20:53 | Svar

  3. Skjønner deg godt jeg. Jeg har kvittet meg med mestparten av garnet mitt, det er stort sett bare sokkegarn igjen. Men stoff, det får jeg aldri nok av…;)

    Kommentar av toja — juni 16, 2008 @ 21:17 | Svar

  4. Har du planer om å selge noe av garnet så tips meg 🙂
    jeg elsker garn

    Kommentar av rakel — juni 16, 2008 @ 21:21 | Svar

  5. For et hamskifte! Heldigvis holder de seg godt, garnnøstene.

    Kommentar av lises — juni 16, 2008 @ 22:58 | Svar

  6. Det ble da en lekker stoffhylle du fikk der, selv om jeg også synes garn er knall! Men jeg har fått mer sansen for stoff selv, og fått opp ett lite «lager» jeg også. Du har ett flott hobbyrom som er ryddig og innbydende:)
    (Tenker du på å selge strikkemaskiner kan jeg være interessert…)

    Kommentar av hekla — juli 18, 2008 @ 18:09 | Svar

  7. Så mye fint du har laget!

    Kommentar av mathilde33 — juli 19, 2008 @ 21:41 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

