Bentes Roterom

juni 15, 2008

Litt har jeg da sydd

Filed under: Søm — bentesroterom @ 22:57

Men ikke mye. Når jeg begynte å jobbe dag istedenfor ettermiddag/kveld, skjedde det noe rart.

Jeg har alltid gått på jobb etter middag. Nå oppdaget plutselig kroppen min at den kan få seg

en liten strekk på ettermiddagen!

Jeg har sydd ei lita mappe:

Den er bittelitt quiltet, og dette er max hva jeg kan få til av sånt.

Quilting er vanskelig!

Derfor sydde jeg veske, helt vanlig veske:

Disse posene skal brukes til å oppbevare ting og tang i på badet i en bobil.

De festes til veggen med borrelås.

Jeg har en av disse festet på siden av nattbordet mitt, der legger jeg brillene før jeg sovner.

Veldig kjekt 😀

 

5 kommentarer »

  1. Så fin ide med de posene, sånn skal jeg sy og feste på nattbordet til briller ja.
    Takk for tips.
    Ønsker deg en fin solrik og varm sommer:-)

    Kommentar av syglad — juni 16, 2008 @ 07:28 | Svar

  2. Hei har tatt en tur innom deg, dette var fine saker særlig det med brillene, for da slipper en jo og leite etter de… og likte veldig godt den veska…Ha en fin sy uke…klem Ruth@

    Kommentar av Ruth@ — juni 16, 2008 @ 07:39 | Svar

  3. Så masse fint du har sydd!

    Kommentar av Anne-Ruth — juni 16, 2008 @ 07:53 | Svar

  4. Åhhh, så flink du er til å sy! Herlige ting! Ønsker deg ei flott og kreativ uke!

    Kommentar av hedvig — juni 16, 2008 @ 08:20 | Svar

  5. Men nok quilting til at jeg synes det er bra gjort! Jeg har nemlig stor respekt for det håndarbeidet!!

    Fine saker du har synn ja:-D

    Kommentar av sipusa — juni 16, 2008 @ 08:32 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

