Bentes Roterom

juni 27, 2008

Jeg vet, jeg vet

Filed under: Uncategorized — bentesroterom @ 20:15

Bloggen min skulle ha vært oppdatert, ja….

Jeg har vært på en liten ferietur. Siden jeg bytter jobb har jeg ikke ferie når «alle andre» har ferie, så vi tok en liten Trondheimstur. Der skulle jeg kjøpe glidelåsfot til symaskina mi. Jeg har Janome 415, og den har ikke all verdens utstyr. Mens jeg prøvde å få kjøpt denne foten, var det en som stod og tittet på symaskiner.

Vanligvis bruker jeg å plassere han på en benk, en stol eller en murkant mens jeg handler, men det regnet så inni ………., så jeg måtte ta han med inn. Så begynte han å mase om å kjøpe ny symaskin! Og dama på butikken var helt i hundre! Mens jeg mente at jeg hadde maskin.

2 mot 1. Jeg tapte, så nå har jeg ny maskin. Janome jubilee 85 med quiltepakke. Et helt skrin fullt av føtter.

Derfor er jeg der og ikke her 🙂

5 kommentarer »

  1. Da har du en god grunn til ikke å blogge. Men når symaskinen er fullt ut testet og du skal vise resultat – Da er vi her igjen, skjønner du :o) Lykke til med ny maskin – moro!

    Kommentar av Marita — juni 27, 2008 @ 21:05 | Svar

  2. Hihi, en sånn mann vil jeg også ha!

    Kommentar av Torill — juni 28, 2008 @ 09:03 | Svar

  3. Gratulerer! For en kjekk mann 🙂

    Kommentar av strikkelise needles — juni 28, 2008 @ 18:31 | Svar

  4. Ja, det var mannen sin det, sånn er iallfall ikke min, he he.

    Gratulerer med ny maskin.

    Kommentar av Kate — juni 29, 2008 @ 08:14 | Svar

  5. Det var jaggu ikke verst! Slitan med ny!

    Kommentar av lises — juli 4, 2008 @ 06:44 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

