Bentes Roterom

juli 4, 2008

1 peon hver

Filed under: Hage — bentesroterom @ 15:05

For 1 år siden kjøpte jeg og mannen min hver vår peon. Begge mente selvfølgelig at de hadde valgt den fineste.

Mannen valgte en som heter Dr Flemming. Fornavnet til doktoren husker jeg ikke.

Og selv om jeg har prøvd å jukse med både gjødsling og vanning, så ble hans størst og penest. Typisk!

Høyest, bredest, grønnest, flest blomster, blablabla.

Min Shirley Temple har 3 blomster. Digre!

Og uansett så har jeg grønnsaker, så det så! Digre monstergrønnsaker….

8 kommentarer »

  1. Du har i alle fall den fineste fargen! Peoner er nydelige, jeg vil ha mange når vi får oss en større hage en gang. God helg!

    Kommentar av lises — juli 4, 2008 @ 21:30 | Svar

  2. Din var vakrest, synes jeg. Og så morsomt å velge hver sin. Det skal jeg foreslå i heimen. Ser at du også har plantet tett i år.

    Kommentar av marie — juli 4, 2008 @ 21:30 | Svar

  3. Det er nok en Dr Alexander Fleming mannen din har…..
    Jeg synes begge er vakre – jeg elsker peoner! 🙂

    Kommentar av Inghild — juli 5, 2008 @ 09:32 | Svar

  4. Tja – like pene begge to. Og så kan man lure på hva du har gjødslet med i kassen din *lol* For en vekst!

    Kommentar av Marita — juli 7, 2008 @ 17:45 | Svar

  5. Jeg likte best Shirley jeg 😀

    Kommentar av Anne-Ruth — juli 7, 2008 @ 20:50 | Svar

  6. Jeg synes de var flotte begge peonene, og jeg er imponert over alle som får til den blomsten. Den får melig ikke jeg til, og jeg har prøvd, mange ganger.

    Kommentar av Kate — juli 7, 2008 @ 21:04 | Svar

  7. Oj, så masse kjekt du har oppdatert med sidan sist eg var innom! Nydelege peoner (din var finast hehe) og herlege grønnsaker!

    Ha ein fin tirsdag 🙂

    Kommentar av Den gode feen — juli 8, 2008 @ 06:53 | Svar

  8. Mulig jeg stjeler ideen din med en blomst til hver. Selv fikk jeg en rosepotteblomst til 30årsdagen min…som skulle vokse seg til å bli en stor rosebusk med årene…den er på god vei. 🙂

    Kommentar av manne — juli 8, 2008 @ 07:53 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

