Bentes Roterom

august 6, 2008

Enda ei….

Filed under: Hage,Søm — bentesroterom @ 22:06

Jeg aner ikke hva jeg skal med dem, men jeg liker så godt å lage dem!

Denne ble til av en pakke fabric squares og 4 remser av en jellyroll.

Jeg ble så ivrig at jeg glemte å quilte, det var jo det jeg skulle øve meg på…

Veskene henger bak en kasse med tomater og paprika.

Jeg puttet noen små planter nedi der, og de har jammen vokst!

Jeg har cherrytomater, busktomater, bifftomater og paprika.

Og så har jeg spist årets første gulrot i dag, sammen med dagens nepe. Namm!

7 kommentarer »

  1. Flott veske, og så masse deilige grønnsaker hos deg da. Tror jeg stikker meg en tur …….. 🙂

    Kommentar av Synnøve — august 7, 2008 @ 07:21 | Svar

  2. herlige vesker igjen! Og grønnsakene ser skikkelig fristende ut, men hva bruker du nepa til?

    Kommentar av Silja — august 7, 2008 @ 10:48 | Svar

  3. Jeg blir så imponert over dere som kan dyrke fram slike ting. Her dør de etter noen dager.
    Nydelig veske, slike vesker er så greie å ha med seg når man skal handle småtterier!

    Kommentar av Helen Brekke — august 7, 2008 @ 11:46 | Svar

  4. Flotte vesker du har laget 🙂 Grønnsakene dine ser herlige ut, deilig med hjemmedyrket!! Gleder meg til å følge syingen din videre 🙂 Ha en flott helg!

    Kommentar av Nena — august 7, 2008 @ 12:34 | Svar

  5. Så fin veske. Å, neper husker jeg fra min barndom, det hadde vi bestandig, veldig godt å spise.

    Kommentar av Kate — august 7, 2008 @ 16:00 | Svar

  6. Flott veske! Hva er jellyroll? Det høres ut som snop, lange jellybeans, feks. 😉

    Kommentar av sol — august 10, 2008 @ 18:56 | Svar

  7. Gratulerer med sieren 🙂
    Du lager mye fint!

    Kommentar av Dachsemor — august 18, 2008 @ 07:32 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

