Bentes Roterom

august 6, 2008

Handleveske

Filed under: Søm — bentesroterom @ 13:03

Nå for tiden flyter det over av plastposer hjemme hos oss.

Jeg er egentlig litt glad i disse posene, fordi jeg bruker dem til søppel, men et sted går grensen.

Dermed måtte jeg sy handlenett. Stoffet er et grovt, kraftig stoff kjøpt på Ikea for lenge siden.

Jeg syr og syr for tiden. Innimellom øver jeg på ting jeg ikke kan.

Jeg har kjøpt mønster og oppskrift på duken Bente, men tror jeg har tatt meg vann over hodet.

Det er mulig jeg kan få til blomsten, men ikke de krusedullene med forsvinningsplast.

Her er en liten øvelapp:

2 kommentarer »

  1. Så mye fint du har laget… Likte veldig godt quilteveska litt lenger ned, og det var lurt å sy trekk til vannflaska. Slik flaske bruker jeg på jobb også. Fyller den opp et stykke når arbeidsdagen er over og legger den i fryseren til neste dag 🙂

    Kommentar av Elisabeth — august 6, 2008 @ 13:16 | Svar

  2. Fint handlenett, kult stoff. Stoffene fra Ikea blir liksom finere med årene, når de ikke er så vanlige lenger. Jeg har stor tro på at du fikser Bente også. Vannvesken var fin, slett ingen dum idé!

    Kommentar av lise — august 6, 2008 @ 19:28 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

