Bentes Roterom

august 11, 2008

En pose blomsterfrø

Filed under: Hage,Søm — bentesroterom @ 21:50

I vår sådde jeg en pose blandede blomsterfrø. Der fikk jeg mye for pengene!

Bedene mine bugner av blomster, og jeg har buketter på alle bord 🙂

Snart har jeg duk på bordet også. Duken Bente, eller halvbente. Jeg dropper nemlig det meste.

Jeg har prøvd å legge på blomster og bånd, men med mine syferdigheter blir den garantert

finest uten. Jeg digger stoffene, og jeg digger hva quilting gjør med ting man syr!

Nå gjenstår lukkekant. «Enkel lukkekant». Jeg har aldri prøvd det før.

4 kommentarer »

  1. Det enkeleste er ofte det beste, duken ble fin den.

    Kommentar av Marita — august 12, 2008 @ 06:25 | Svar

  2. Kjempeflott duk!!

    Kommentar av Torunn — august 12, 2008 @ 07:10 | Svar

  3. Duken blir kjempefin den og nydelige stoffer. Dersom du syntes lukkekanten er vanskelig har jeg akkuratt laget en tutorial på bloggen min hvor lukkekant er godt forklart med mange underveisbilder.
    Ha en fin dag.

    Kommentar av Lille Rosin — august 12, 2008 @ 12:14 | Svar

  4. Nydelige farger, og fint med den ene blomsten også! Trenger ikke være mye for å lyse opp:-D

    Kommentar av sipusa — august 12, 2008 @ 13:30 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

