Bentes Roterom

august 11, 2008

Hva gjør du med alt du lager?

Filed under: Strikking — bentesroterom @ 12:45

Ja, det spørsmålet fikk jeg i forrige innlegg.

Skal vi se……..  I bunnen av skapet mitt står det en kasse full av sjal. Jeg bruker ikke sjal.

Øverst i skapet ligger det meste jeg har strikket av gensere og jakker, Alle passer litt dårlig på hver sin måte.

Den eneste genseren jeg liker fasongen på, er den jeg strikket i kauni. Men fargen? Regnbuefarge.

Jeg får ta den frem en dag jeg føler for å skremme noen.

Bak døra på hobbyrommet: En kasse med strikkede sokker, en kasse med luer.

Tovede vesker vil jeg ikke snakke om engang, noe så stygt!

Alle disse tingene jeg lager men ikke bruker er nok grunnen til at jeg begynte å hate garn.

Så begynte jeg å sy vesker, og her henger de:

Det er synd at det ikke er sommer hele året.

Da kunne jeg ha laget flere som disse:

7 kommentarer »

  1. *dåne* Du har ikke vurdert å sette opp et bord i en eller annen gågate og selge noe av det du har lagd? evt. delta på messe i nærområdet? Bare et lite tips :o)

    Kommentar av Marita — august 11, 2008 @ 15:34 | Svar

  2. Du burde virkelig legge ut litt for salg – ikke nødvendigvis for å oppnå masse salg, men kanskje glede noen andre og få litt bedre lagringsplass. Jeg har en liten kasse med ferdige ting – men ikke så mye som deg. Lykke til!!

    Kommentar av Yvonne — august 11, 2008 @ 16:24 | Svar

  3. jeg er enig med de to over her.
    Legg det ut for salg!

    Bare tenk på hvor mye mer du kan strikke og sy når du har mer lagringsplass!!!!

    Lykke til!

    Kommentar av AvaAdore — august 11, 2008 @ 18:29 | Svar

  4. Jeg skjønner deg godt. En av grunnene til at jeg ikke har noe på pinnene nå er at skapene er fulle av diverse ferdige prosjekter. Jeg må rett og slett få en oversikt over hva som finnes der inne.

    Veskene dine er jo kjempefine, men jeg skjønner jo at det er vanskelig å bruke 15 om gangen.

    😉

    Kommentar av turvid — august 11, 2008 @ 18:52 | Svar

  5. Du er kjempeflink å sy! Veskene på knaggen ser flotte ut (selv om jeg ikke ser hele…)

    Så synd at strikket ditt ligger i kasser – her er slike ting forbruksvare. Så hvis du vil selge sokker og lignende, er det bare å sende meg mail! Jeg hater å strikke sokker, men elsker å bruke (det samme gjelder Mannen).

    Ønsker deg en fin mandagskveld 🙂

    Kommentar av Kristin Helene — august 11, 2008 @ 19:00 | Svar

  6. Du burde lagt ut ein del for salg eller stille deg opp på torg og slikt!! Julemesser er no uansett ein plass du burde stått og solgt!! Lykke til!

    Kommentar av Torunn — august 11, 2008 @ 19:50 | Svar

  7. «Bentes lille butikk» heilt klart!

    Kommentar av ohelene — august 14, 2008 @ 17:59 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

