Bentes Roterom

august 12, 2008

Bente på Bentes vis

Filed under: Søm — bentesroterom @ 17:43

Jeg kjøpte stoff og mønster til duken Bente.

Etter hvert som duken begynte å ligne på en duk, kom jeg frem til følgende:

1: Hvis jeg med mine begrensede kunnskaper skal sy på snorer vil jeg ødelegge duken.

2: Den var fin som den var uten, faktisk synes jeg den var finere uten. Jeg liker ikke dill og dall 🙂

Om den er riktig quiltet aner jeg ikke. Det stod bølger, så det ble bølger,,,

9 kommentarer »

  1. Duken den ble fin den. Det er vel smak og behag som teller hva man liker. Duken i seg selv er fin med de buende linjer. Kos deg med Benteduken, Bente…

    Ha en fin kveld!!

    Kommentar av Alma merethe — august 12, 2008 @ 17:55 | Svar

  2. Godt jobba Bente, den ble kjempefin. Likte fargene du har brukt også.

    Kommentar av Marita — august 12, 2008 @ 18:31 | Svar

  3. Den ble kjempeflott! 🙂

    Kommentar av Frøydis — august 12, 2008 @ 18:41 | Svar

  4. Jeg synes den ble råfin, du er tålmodig, nøye og flink!

    Kommentar av virtuella — august 12, 2008 @ 19:35 | Svar

  5. Det kan ikke sies for ofte: Det enkle er ofte det beste!

    Kommentar av lise — august 13, 2008 @ 12:25 | Svar

  6. Mye finere uten alt dillet den duken der ja! Og jeg elsker fargevalget ditt!

    Kommentar av Silja — august 13, 2008 @ 16:22 | Svar

  7. Den så jo skikkelig flott ut! Og den passer jo perfekt til sofaen din!

    Kommentar av Anne-Grethe — august 14, 2008 @ 10:18 | Svar

  8. Synes løperen ble veldig fin. Jeg har også litt problemer med slike ting som skal syes på og danderes. Men her gjorde jo quiltinga at det ble kjempelekkert uten noe ekstra.
    Og så har du laget så mange lekre vesker!

    Kommentar av Marit — august 15, 2008 @ 15:14 | Svar

  9. Jeg syns duken ble kjempefin, jeg! Enkel, men flott for det! Hvorfor skal alt være så avansert? 🙂

    Kommentar av Line Kristine — august 16, 2008 @ 12:58 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

