Bentes Roterom

september 7, 2008

Det hender jeg syr

Filed under: Søm — bentesroterom @ 11:02

Jeg har prøvd meg på en liten sminkepung

Den skjeve sømmen på glidelåsen matcher bølgene jeg har quiltet, hihi.

Strikkemappene som «alle» syr måtte jeg også prøve. Siden det er en test, mangler hanken.

Denne kan jeg bruke til å gjemme ekkelt garn i 🙂

Ei veske som ble til etter mye prøving og feiling. «Eget design».

Fasongen ble veldig god.

Så ble det ei avisveske til, laget på bestilling. Med min første glidelåslomme inni.

Man lærer så lenge man lever, og det var slettes ikke vanskelig.

Jeg strikker fremdeles ikke, og synes fremdeles at garn er ekkelt.

Jeg kan bruke 600 kroner i garn på en jakke jeg må lage selv, og så passer den som regel ikke.

I butikkene finnes det mye fint, jeg får prøve klærne først, og de koster under halvparten.

Hvorfor skal jeg strikke da?

10 kommentarer »

  1. Fine ting du har laget. Likte aller best den veska med tre på: helt min smak:-D

    Kommentar av sipusa — september 7, 2008 @ 11:47 | Svar

  2. Flotte vesker, Bente. Strikke trenger du slett ikke å gjøre om du ikke vil. Kanskje strikklysten trenger å få hvile litt til?

    Kommentar av lise — september 7, 2008 @ 14:57 | Svar

  3. Kjempe fine vesker,likte å godt den med tree på,kjempe fin.:-D

    Kommentar av jannicke — september 7, 2008 @ 16:58 | Svar

  4. Eg syns absolutt du kan holde deg til søm så mykje fint som du tryllar fram!

    Kommentar av ohelene — september 7, 2008 @ 17:20 | Svar

  5. Takk for hyggelig hilsen på bloggen, jeg føler meg beæret over sammenlikningen. (Ikke sikkert Dronninga ser sånn på det men.. hehe) – Så mye flott du har sydd, det bor nok ei sydame i deg ja!

    Kommentar av Hannesol — september 10, 2008 @ 21:31 | Svar

  6. Fine vesker!!

    Kommentar av turvid — september 12, 2008 @ 19:00 | Svar

  7. Fy …… for ei driftig dame!!! Har kika gjennom bloggen din nå, å du lager jo så mye fiiiiiiiint, å så baker du,å så har du grønne fingre,-ja jeg tar av meg hatten jeg!!!

    Kommentar av Monica — september 13, 2008 @ 20:37 | Svar

  8. Å, her var det vel mye flott å se på! Fin blogg, og så mye lekkert du lager! 🙂

    Kommentar av Artinreality — september 21, 2008 @ 18:57 | Svar

  9. Hender det at du syr, sier du? Ser ut som du ikke har gjort annet. Kjempefine ting du har sydd. Fortsett med det 🙂

    Kommentar av Siren — oktober 3, 2008 @ 19:41 | Svar

  10. Så masse fine vesker. Dukene/talerkenunderlagene er stilig.

    Kommentar av Niko — oktober 12, 2008 @ 21:00 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

