Bentes Roterom

oktober 19, 2008

Vimseveske

Filed under: Søm — bentesroterom @ 20:31

Det startet med en firkant. Jeg visste ikke helt hva den skulle bli. Glassbrikke, kanskje?

Så fikk den ramme. Grytelapper? Litt små. Ei ramme til. Bordbrikker?

Det er DA jeg ser hva det er. Det er jo ei vimseveske! Vatt letes frem, forstoff, det

lages hanker. Jeg syr og syr, og endelig kan den vrenges frem: Vimseveska.

Motivet er ett av motivene til Children of the inner light. Jeg elsker det stoffet!

If all else fails, pet the dog 🙂

11 kommentarer »

  1. Den er kjempesøt, Bente!

    Kommentar av Lise — oktober 19, 2008 @ 20:52 | Svar

  2. Det måtte jo bare bli veske av det søte stoffet! Godt valg og nydelig veske!

    Kommentar av Marita — oktober 19, 2008 @ 21:56 | Svar

  3. Den ble kjempefin! Koselig med den søte stoffbiten i midten. 🙂

    Kommentar av Carina — oktober 20, 2008 @ 10:35 | Svar

  4. Utrolig fin! 🙂

    Kommentar av turvid — oktober 20, 2008 @ 12:28 | Svar

  5. Hei hei.Skikkelig flott veske, nydelige vimse engler. Masse fint på siden din:))

    Kommentar av Hege — oktober 21, 2008 @ 20:59 | Svar

  6. Knallfin!!!

    Kommentar av Anne-Ruth — oktober 26, 2008 @ 11:51 | Svar

  7. Utrolig søt illustrasjon :)Klart det måtte bli ei vimseveske!

    Kommentar av Miann — oktober 29, 2008 @ 14:25 | Svar

  8. Guri, så tøff den ble.

    Kommentar av Marianne G — oktober 29, 2008 @ 21:09 | Svar

  9. Det er en stund siden jeg har vært innom bloggen din ser jeg, og det er utrolig mye flott du har sydd siden sist! Og hver gang jeg ser så mye flott som er sydd, blir jeg bittelitt grønn av misunnelse. Spesielt fordi jeg selv er uvenner med min symaskin. Og de englene var bare helt knallsøte og sjarmerende!
    Ønsker deg også en God helg! 🙂

    Kommentar av Heklejenta — oktober 31, 2008 @ 13:08 | Svar

  10. Utrolig masse fint du har sydd. Vimseveska di var bare knallfin! Ønsker deg fortsatt ei god helg.

    Kommentar av Lillesnuppa — november 1, 2008 @ 22:57 | Svar

  11. Skikkelig stilig veske! Hege

    Kommentar av Hege — november 27, 2008 @ 09:08 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

