Bentes Roterom

desember 7, 2008

Førjulsgleder

Filed under: Uncategorized — bentesroterom @ 12:37

I år er adventstiden ekstra koselig, jeg har nemlig adventskalender!

Så langt har jeg pakket opp disse flotte tingene:

Stitcherymønsteret er allerede tatt i bruk, kjempefine julemotiver!

Og som om ikke det er nok, så dumpet det jammen 2 flotte stoffbiter ned i postkassa mi.

Overraskelse fra Marianne G. Tusen takk!

Og hver dag tenner jeg et lys 🙂

Jeg får litt panikk når jeg teller hvor mange lys som står igjen på brettet,

jeg har liksom ikke gjort noe annet enn det jeg gjør resten av året.

Men pytt, det blir da jul uansett.

5 kommentarer »

  1. Julekalender er gøy! Ha en fin adventstid 🙂

    Kommentar av sol — desember 7, 2008 @ 13:21 | Svar

  2. herlig med jule kalender og likte lys kalendern din… Husk brannfaren, ha en fin advent…

    Kommentar av Ruth@ — desember 7, 2008 @ 13:27 | Svar

  3. For en smaskens adventskalender!

    Kommentar av lise — desember 7, 2008 @ 13:53 | Svar

  4. En herlig kalender du har! Slik vil jeg ha neste år 🙂
    Ha en riktig fin adventstid.

    Kommentar av Trinemor — desember 7, 2008 @ 14:28 | Svar

  5. Koselige kalendergaver. Nyt dagene ja, det er viktig – jula kommer jo uansett.

    Kommentar av Marita — desember 7, 2008 @ 16:32 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

