Bentes Roterom

desember 12, 2008

Det er så enkelt!

Filed under: Søm — bentesroterom @ 22:47

Og så morsomt! Tenk at 2 stoffbiter og noen sting kan bli til en duk!

Jeg er så glad i symaskina mi, uten den hadde ikke dette vært mulig.

Alle sømmene, alle føttene (heter det føtter?), og ikke minst skjærematta og kniven.

Og selvfølgelig: All den flotte inspirasjonen jeg finner i blogger rundt omkring 🙂

 

Å ta bilder om natta er ikke det lureste, det ser jeg nå.

Jeg fikk 10 trådsneller på kjøpet når jeg kjøpte symaskina mi.

Den gang tenkte jeg at det var jammen ukurante farger, men alle er i bruk.

Den bleke hudfargen var perfekt her.

Og så har jeg puslet litt med en materialpakke, det ble 3 søte engler:

5 kommentarer »

  1. Duken ble kjempeflott og englene er supersøte!

    Kommentar av Marita — desember 12, 2008 @ 22:53 | Svar

  2. Kjekt med stoff og symaskin… utrolig hva det kan bli…
    de englene dine var kjempe søte…
    Ha en fin advent…

    Kommentar av Ruth@ — desember 12, 2008 @ 23:32 | Svar

  3. Så fin duk! 🙂
    Får skikkelig lyst til å prøve å bli venn med symaskina mi når jeg ser hva det er mulig å få til!

    Kommentar av nragnhild — desember 12, 2008 @ 23:33 | Svar

  4. En nydelig duk du har sydd og de englene var jo så skjønne da.

    Kommentar av sisselS — desember 13, 2008 @ 06:58 | Svar

  5. Så fin løper, nydelige farger! Og de englene var bare så søte!!! Ha en riktig God Jul og et Godt Nytt «Sy»-år!!!

    Kommentar av sheila — desember 17, 2008 @ 17:24 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

