Bentes Roterom

februar 25, 2009

Det hoper seg opp

Filed under: Uncategorized — bentesroterom @ 11:31

Her er litt av haugen med vesker som jeg har liggende:

Jeg har andre hauger også. Teppehauger, luehauger osv osv.

Disse haugene gjør at jeg har mistet lysten til å lage nye ting, for haugene er store nok som de er.

I dag har jeg spredd haugene utover, tatt bilder, og laget meg en salgsblogg.

Foreløpig er det bare ferdiglagde ting der, men det kommer nok garn og hobbymateriell også.

Jeg har nemlig litt for mye av sånt også.

Og kanskje, men bare kanskje, dukker det opp strikkemaskin eller symaskin der.

Akkurat de tingene er litt vanskelig å kvitte seg med, men jeg trenger kanskje ikke 3 av hver?

5 kommentarer »

  1. Flotte vesker!

    Jeg kan forestille meg at dere som er mest produktive etter hvert får et overskudd av ting. Da er det lurt å selge.
    Her i bygda er det et hobby- og husflidslaug som samarbeider om en kjempekoselig butikk (Håndverksbua). Der kan bygdas hobbyprodusenter selge tingene sine. Jeg liker godt å handle gaver der – ja, fine ting til meg selv også!

    Kommentar av Hanne — februar 25, 2009 @ 11:51 | Svar

  2. Gratulerer med ny butikk!

    Kommentar av turvid — februar 25, 2009 @ 20:06 | Svar

  3. Eg kan forstå deg! Nydelige vesker!

    Kommentar av Helen — februar 25, 2009 @ 20:13 | Svar

  4. Salgsblogg høres fornuftig ut. Har alt for masse som eg lagar som eg ikkje kjem til å lage sjølv.

    Kommentar av Ida — februar 26, 2009 @ 15:55 | Svar

  5. Slitan med butikk, Bente. Du har sydd og strikket mye fint, så dette blir nok suksess.

    Kommentar av lise — februar 27, 2009 @ 21:22 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

