Bentes Roterom

februar 25, 2009

Jakke på gang

Filed under: Strikking,Uncategorized — bentesroterom @ 21:22

Jeg fant en jakke jeg ville strikke i det siste mix-heftet fra Sandnesgarn.

Glad og fornøyd kjørte jeg til byen for å kjøpe garn. De hadde 1 av 4 farger.

Klart, man kan jo ikke forvente at de skal ha alle fargene. Grrrrrrrrrrr.

Heldigvis hadde jeg garn hjemme. Nå har det stoppet litt opp.

Oppskriften har en feil, og Sandnesgarn svarer ikke på mail.

Jeg tolker det dithen at det ikke finnes rettelse, og at de ikke bryr seg om kundene.

I morgen skal jeg bruke hodet litt og se om jeg kan jukse det til.

5 kommentarer »

  1. Irriterende med dårlig service, det gir ikke akkurat lyst til å kjøpe derfra igjen. Håper du får ordna jakken selv 🙂

    Kommentar av Sol — februar 26, 2009 @ 08:09 | Svar

  2. Så flink du er som klarer å orden deg selv uten hjelp fra Sandnes. Føler at ting går litt imot når man ikke får tak i garn og oppskriften ikke stemmer. Bra at du står på. Ha en fin dag.

    Kommentar av AnitaK — februar 26, 2009 @ 11:59 | Svar

  3. Jakka ser flott ut! Har selv opplevd å ikke få svar på mail og ja, man mister lysta til å handle…håper og tror du klarer å fikse en bra løsning selv:-D Lykke til:-)

    Kommentar av sipusa — februar 26, 2009 @ 18:39 | Svar

  4. Håper du får ordnet opp i det, jakka ser kjempefin ut!

    Kommentar av Blomstermamma — februar 27, 2009 @ 06:05 | Svar

  5. Arg – de burde jo kunne svare uansett…

    Håper du får det til likevel!

    Kommentar av turvid — februar 27, 2009 @ 16:16 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

