Bentes Roterom

mai 31, 2009

Flere vesker

Filed under: Søm — bentesroterom @ 20:15

Nå har jeg ganske mye veskestoff her, så jeg syr og syr.

Her er 4 nye:

Disse kommer til å bli lagt ut for salg i salgsbloggen min, jeg må bare bestemme meg for hvilken jeg vil beholde. Jeg er veldig glad i alle 🙂

Her er et nærbilde av bunnen:

Og et av innside/utside:

Og et siste bilde:

Om du skulle få lyst til å kjøpe ei før jeg kommer så lang som til å bestemme meg, er det bare å ta kontakt. De koster 300 pluss porto.

2 kommentarer »

  1. Kjempefine vesker du lager ! Ser ut som en veldig «god» modell !

    Kommentar av -elin- — juni 3, 2009 @ 16:05 | Svar

  2. Så flotte nett du lager. Jeg har rigget til symaskinen min og må på jakt etter stoff.
    Jeg har printet ut oppskriften som du lenket til, men lurer på hvilke mål du bruker. Tenker på høyde og bredde.
    Flott side ellers.

    Kommentar av Gerd — juni 18, 2009 @ 18:31 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

