Bentes Roterom

november 22, 2009

Fra loftet

Filed under: Strikking — bentesroterom @ 12:05

Jeg har vært en tur på loftet, og i babykofferten fant jeg mye fint.

Her er et 20 år gammelt hentesett, og en like gammel setesdalsgenser:

Været har vært ekstremt bra i det siste, etter 2-3 mnd med masse regn.

En dag kom jeg meg faktisk ut på tur i skogen, og dette er noe jeg har tenkt å bli flinkere til.

Jeg strikker og syr mye for tiden. Noe kan ikke blogges fordi det er gaver,

resten skal blogges når jeg bare får tatt bilder. Jeg liker ikke å ta bilder i det dårlige lyset vi har nå.

4 kommentarer »

  1. Så herlig natur! Vi har beklageligvis ikke hatt så fint vær i dag, men det har da i det minste vært oppholdsvær. Så flott å ha 20 år gamle skatter på loftet, det er så kjekt når håndarbeidet kommer til nytte igjen.

    Kommentar av lise — november 22, 2009 @ 20:30 | Svar

  2. Så flotte strikka sett.De er tidløse og like flotte i dag.
    Fine natur bilder også.

    Kommentar av Monai — november 23, 2009 @ 16:20 | Svar

  3. Så flotte sett, og for en skatt.

    Kommentar av Kate — november 23, 2009 @ 22:19 | Svar

  4. Flotte bilder! OG deilig å se at det er litt liv i bloggen din igjen!

    Kommentar av Torill — november 24, 2009 @ 08:40 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

