Bentes Roterom

desember 3, 2009

Løper på en kveld?

Filed under: Uncategorized — bentesroterom @ 12:51

Med mitt tempo burde den vel kalles løper på en dag, men om jeg hadde droppet alt annet og bare sydd og sydd, så kanskje det hadde gått?

Mønsteret fant jeg i Quiltemagasinet 05/09. Stoffene kostet en formue,

og blondene var vanskelig å oppdrive, men det ble da til slutt 🙂

Dukene passer ikke helt hjemme hos meg, for jeg er inne i en lilla periode.

Passer bra nå som det er advent, hihi.

De passer visst heller ikke hjemme hos noen jeg kjenner, så da kan de ikke ende opp under diverse juletrær heller.

Passer de hjemme hos deg? Jeg selger dem for 35o pr stk, trenger penger til stoff 🙂

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

