Bentes Roterom

desember 3, 2009

Varmt og smått

Filed under: Uncategorized — bentesroterom @ 13:04

Jeg har puslet med litt småtterier i det siste:

Jeg har ei kurv med babygarn stående ved sofaen, og når det klør i fingrene,

så strikker jeg litt.

Jeg er veldig glad i sokkene på bildet under her, og veldig spent på hvordan de passer på babyfoten. jeg tror de kommer til å sitte veldig godt!

Jeg har prøvd diverse oppskrifter fra hefter og bøker, men de er bare rare.

Oppskriften fant jeg hos Malin. Takk, Malin!

3 kommentarer »

  1. Kjempe flott babyprodukter
    De sokkene på det siste bildet er kjempe flotte på en babyfot. Ga noen sliker til min kjære venninnes lillegutt og de blir flittigbrukt 🙂

    Ha en hærlig adventsdag
    Klem fra Siv

    Kommentar av Siv — desember 3, 2009 @ 14:24 | Svar

  2. Så nydelige små babysokker! Jeg gleder meg til å ta de i bruk!

    Kommentar av Linn — desember 6, 2009 @ 11:54 | Svar

  3. Så mye nydelig! Og, ja, sokkene er helt fantstiske på en liten barnefot!

    Kommentar av Torill — desember 6, 2009 @ 22:10 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

