Bentes Roterom

februar 17, 2010

Halvferdig blir ferdig

Filed under: Strikking — bentesroterom @ 13:56

Under opprydding fant jeg mye halvferdig, som jeg har gjort ferdig.

Nøstebarnteppet ble endelig ferdig, og den siste garnbiten ble til lue.

Så var det denne haugen:

4 kurver skulle ha nytt trekk. Ei lue manglet snorer. Tråder skulle festes på et par digre sokker. En jakke manglet knapper. En bamse som falt av i vask skulle festes, og stoff skulle bli gardiner. Det eneste som gjenstår er å montere genser.

Jeg fikk strikket meg en hals også. God og myk, i 1 tråd faerytale og 1 tråd babysilk.

Nå er det bare fanakofta som mangler 2 ermer, men først skal jeg strikke

flere små babysaker. Jeg kan jo bli bestemor når som helst nå 🙂

2 kommentarer »

  1. Så mye fint du hadde liggende i den haugen, godt du lagde det ferdig. Regner med at teppet og lua skal «snart barnebarnet» få…Ha en fin uke!!!

    Kommentar av Knitgirl — februar 17, 2010 @ 17:14 | Svar

  2. Imponerende opprydding!

    God uke!

    Kommentar av Moan — februar 17, 2010 @ 18:27 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

