Bentes Roterom

februar 21, 2010

Ei helg på hobbyrommet

Filed under: Søm — bentesroterom @ 17:43

Jeg har sydd hele helga. Jeg begynte på fredag. Da var det mest tenking,

og et par mapper for å øve på å sy glidelås. Siden mitt utvalg av glidelåser

er begrenset, velger jeg først glidelås, så stoff.

Her måtte det bli Michael Miller:

Den neste ble sydd av strimler fra en Jellyroll, og fikk en blomst for å matche glidelåsen:

Så fant jeg en haug med lapper, og de ble til noe på lørdag. Se innlegget over 🙂

3 kommentarer »

  1. Så flink du har vært, flotte mapper, kule stoff!

    Kommentar av Marita — februar 21, 2010 @ 18:56 | Svar

  2. Wow! Et særdelesflott teppe!

    Kommentar av Torill — februar 21, 2010 @ 22:26 | Svar

  3. Det ble fine mapper og så fargerikt! Du fikk gjort mye på en helg 😉

    Kommentar av sheila — februar 22, 2010 @ 11:07 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

