Bentes Roterom

mars 3, 2010

Moda Clementine

Filed under: Søm — bentesroterom @ 12:06

40 forskjellige biter, 25×25 cm kalles Layer cake. Jeg er veldig glad i ferdigskjærte biter, både disse og charm packs som er 12,5×12,5cm.

Jeg ville ikke kalt det kake. Jeg ville kalt det bok. Slike bunker kan jeg sitte og bla i om igjen og om igjen. Min aller første layer cake ligger fremdeles i skapet. Jeg har ikke råd til å bruke den, men jeg blar ofte i den 🙂

Clementine kom i posten i dag, og jeg venter mer i dagene fremover….

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

