Bentes Roterom

mars 7, 2010

4 Lunsjmapper

Filed under: Søm — bentesroterom @ 19:52

Jeg har laget 4 nye lunsjmapper (se forrige innlegg). Denne gangen har jeg tatt frem 2 av mine gamle skatter, kattestoffet og jordbærstoffet. Endelig fikk jeg brukt dem til noe!

Froskestoffet er også en skatt, men det har jeg hatt bare ei uke. Jeg digger det!

Disse har jeg lagt ut for salg på Epla. Hvis jeg skal bruke alt jeg syr selv, så får jeg jo ikke sydd så mye jeg vil. Og jeg vil bare sy og sy og sy for tiden 🙂

Nå har jeg lyst til å sy AnnaKa’s lappeløper. Marita har sydd den, og hennes ble kjempefin!

2 kommentarer »

  1. Å så masse flott det var i bloggen din! Her fant jeg mye inspirasjon.
    Må prøve meg på slike lunsjmapper tror jeg. Så kjekt å kunne ha noe til teposene 😀

    Kommentar av Hege81 — mars 7, 2010 @ 20:32 | Svar

  2. Avisstoffet har jeg også og en rest igjen av kattestoffen, men med sort bakgrunn. Det ER stilig.
    Og så er du ganske søt da! Spent på duken din også 🙂

    Kommentar av Marita — mars 7, 2010 @ 21:13 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

