Bentes Roterom

mars 29, 2010

Veska mi :)

Filed under: Uncategorized — bentesroterom @ 10:13

Jeg har sydd veske av stoffene jeg fikk av Mariann, det var et skikkelig koseprosjekt. Jeg brukte ikke noe mønster, den ble til etter hvert som jeg sydde. Veska er vattert og quiltet.

Alle sømmene er skjult. Inni er det det masse lommer. Lommene er også vattert. Det gjør den ekstra stødig, og ting som mobiltelefon, kamera og briller ligger trygt og godt. Den lukkes med magnetlås.

Innsiden:

Som pynt har jeg brukt 2 blomster fra duken Bente, og knapper.

1 kommentar »

  1. Kjemepfin veske du har sydd, nesten for fin til å være handlenett:)

    Brikkene dine er også knallfine.

    Kommentar av Strikkern — mars 29, 2010 @ 12:42 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

