Bentes Roterom

april 3, 2010

Bleiemapper

Filed under: Søm — bentesroterom @ 13:40

Jeg har sydd 2 bleiemapper til butikken min på Epla. Disse er ment som et lite førstehjelpskrin, eller i-tilfelle-utstyr til små turer ut av huset. De rommer 3 bleier, et stelleunderlag og en pakke våtservietter. Den blå er allerede solgt, så jeg skal lage flere 🙂

I dag sitter jeg og stirrer på en layer cake, Moda Clementine. Jeg har veldig lyst til å lage noe av den, men vegrer meg for å bruke «skattene» mine.

42 biter, 25×25 cm. Teppe. Bruke dem som de er, bruke dem som de er til disappearing nine patch, eller dele dem i 4 og bruke dem til ninepatch. Eller la dem ligge der de ligger, og kose med dem av og til 🙂

1 kommentar »

  1. Heisann!
    Er så imponert over alt det flotte du har lagd. Vil gjerne følge deg videre, og legger deg til hos meg hvis det er greit.

    mvh Solfrid ¤

    Kommentar av Solfrid — april 4, 2010 @ 18:42 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

