Bentes Roterom

april 5, 2010

Kameraveske

Filed under: Søm — bentesroterom @ 10:04

Dette var morsomt å sy. Endelig noe jeg ikke har prøvd før 🙂

Den skal brukes som kameraveske. Er vattert og foret, og har ingen synlige klippekanter.

Det måtte jo bli ei mappe av noe slag også. Etter at jeg har sett alle forslagene på hva dere synes mappene mine kan brukes til, måtte jeg lage noen som rommer mere. Og så har jeg vattert den, så den ser ut som ei søt lita lommebok 🙂

I dag skal jeg sy flere kameravesker.

2 kommentarer »

  1. Wow!! Kjempeflotte!! Mykje fint du lagar! Kan eg spør om korleis du set saman bileta? Var så stilig med sånt oppsett. 😉 Ha ein fin dag!

    Kommentar av Torunn — april 5, 2010 @ 12:00 | Svar

  2. Kjempe fint 🙂 likte godt mappen med 2 rom 🙂 kameravesken var smart 🙂 ønsker meg nytt kamera så kansje du selger de i epla butikken din etterhvert 🙂
    Gøy og se når noen koser seg med symaskinen , min er fortiden syk. Lykke til videre med produksjonen 🙂

    Kommentar av bentesin — april 5, 2010 @ 12:43 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

