Bentes Roterom

april 5, 2010

Underveis

Filed under: Søm — bentesroterom @ 12:57

I dag har jeg sydag. En sydag begynner alltid med rydding, hvis jeg ikke ryddet sist jeg sydde. Så tar jeg frem stoffer, skjærer og stryker. Når alle delene er klare, rydder jeg igjen. Nå er jeg ganske klar til å sette i gang:

Dagens plan var kameravesker, her har jeg gjort klar til 4. Lunsjmappene jeg syr rives bort fra epla-butikken i en fei, kjempeartig! 4 nye er på gang.

Det er så morsomt med glidelåsene mine. Jeg kjøpte en pose med 100 stk på ebay. Synes fargene var ukurante, men det var jo så billig. Det rare er at jeg har alltid glidelås som passer til det jeg syr, uansett 🙂

3 kommentarer »

  1. Du lager så masse fint, kjempekjekt å ta en titt her inne i «roterommet» ditt 🙂

    Kommentar av Torunn — april 5, 2010 @ 14:13 | Svar

  2. Hei,hei! Tusen takk for besøk i bloggen min! Hånden vår er en DP ja =) Har ikke begynt med syskrinet enda…. men det spørs om jeg plukker det fra hverandre og finner fram malerkosten en dag…

    Kommentar av Kjerstin — april 5, 2010 @ 19:06 | Svar

  3. Du verden så mange fine og praktiske mapper du syr. Kjempeflott.

    Kommentar av Strikkern — april 9, 2010 @ 16:14 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

