Bentes Roterom

april 6, 2010

Kameravesker på rømmen

Filed under: Søm — bentesroterom @ 17:20

Jeg likte den ene jeg lagde så godt, at jeg lagde 4 til:

Og så har jeg solgt så mange lunsjmapper, at jeg lagde 4 til av dem mens jeg var i gang 🙂 kameraveskeNE og lunsjmappene får du kjøpt på  Epla 🙂

Og ei toalettmappe, for å lage noe litt annerleders. Bare litt.  Jeg hadde en fin knapp som jeg ville lage noe rundt, og sånn ble det:

Det skjedde mystiske ting her i natt. Jeg tok med alle tingene ut for å ta bilder i går. De ble ikke bra, så det ble flere runder ut og inn. De ble heller ikke bra, så jeg gav opp. mappene la jeg på sybordet. Så, i dag tidlig, var lyset bra. Og tenk, 2 av mappene var søkk vekk! Borte!

 Jeg lette over alt, både inne og ute. Inni stoffbiter, nedi skittentøydunken. Flere runder, for tenk om jeg var blind eller noe sånt? det har hendt før…

Så lette jeg ute, minst 3 ganger. Der hørte jeg skjora, så jeg mistenkte den også. det ble lett på taket, og i bassenget. Så fikk han stakkaren som var på skolen sms fra mor om han kanskje hadde sett noe sydde greier, men neida.

Og tyver stjeler vel ikke bare sydde ting?

Da gav jeg opp. Og idet jeg løfter på toalettmappa for å legge den på en lurere plass (reddes det som reddes kan), husker jeg det: Jeg la dem inni den når jeg gikk inn………

2 kommentarer »

  1. Flotte og lure ting du syr Bente.

    Kommentar av sisselS — april 6, 2010 @ 20:06 | Svar

  2. For en kreativitet 😉 Utrolig imponert.
    Du nevnte tidligere at du har kjøpt på eBay. Er det vanskelig?
    Har liksom ikke turt å prøve meg på det ennå!

    mvh Solfrid ¤

    Kommentar av Solfrid — april 6, 2010 @ 23:54 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

