Bentes Roterom

april 19, 2010

Handlelappdilla

Filed under: Søm — bentesroterom @ 21:24

Ei ble solgt i natt, ei ble solgt i ettermiddag, og da er det ekstra morsomt å lage flere. Halve kosen er å finne frem stoffer, så er det ganske mye kos i å sy, og så er det fotografering. I dag gikk det greit, for vi hadde nydelig ny snø…

Redigeringen går som en lek, med photoscape. Det er gratis, det er enkelt, og det er et av de beste jeg har prøvd.

Den første lappemappa er allerede solgt:

Jeg kom frem til at jeg skulle selge de med notisblokk inkludert. De jeg fant i formiddag var litt mindre, så mappene er mindre også. Disse har jeg lagt ut for salg på Epla. Jeg var på ny handlerunde i kveld, og da fant jeg de notisbøkene jeg lette etter. Jeg kjøpte en haug 🙂

Den brune er laget av Michael Miller-stoff (tror jeg). Den siste er laget av stoff-og-stil-stoff.

3 kommentarer »

  1. Kjempefine!

    Kommentar av Kelsina — april 20, 2010 @ 17:57 | Svar

  2. Disse mappene var knallfine!

    Kommentar av Trinemor — april 28, 2010 @ 07:54 | Svar

  3. Disse er bare superlekre Bente. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt mønsteret?? Hadde vært moro å prøvd seg på en slik 🙂
    Gleder meg til å se hva du får til med toalettmappen. Du er jo kjempeflink til å sy, så den er som en lek for deg.
    Ha en finfin fredag.
    PS: snart kommer det flere trinn i bloggen min.
    Klemz Sissel

    Kommentar av Sissel — april 30, 2010 @ 14:52 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

