Bentes Roterom

april 30, 2010

Jippi, det er helg!

Filed under: Søm,Uncategorized — bentesroterom @ 15:26

Huset er vasket, mat er handlet inn og kaffen er klar. Og det er vår!

Nå skal jeg kose meg med en cappuccino, så skal jeg sy 🙂

Nye stoffer kom i posten i går, denne gangen har jeg handlet hos Fabricworm på Etsy. Det gikk litt tregt, men nå er de her. Trær, ugler, fuglekasser, fugler, litt retro og en liten bunke elefanter :).

Jeg vet ikke hva jeg skal sy, men det blir nok noe til Epla-butikken min.

En ting jeg vet at jeg skal prøve å sy, er sminkepunger. Sissel har lagt ut en fin fremgangsmåte som jeg vil prøve. Jeg fikk 200 glidelås i posten forrige uke, så jeg bør lære meg hvordan man syr dem fast.

1 kommentar »

  1. Hei Bente!
    Gøyale stoffer du har kjøpt deg:))
    Går du inn på siden til Timotei så har hun flere ideer til å sy i glidelås.
    Jeg bruker en fremgangsmåte som står i veskeboka til Lise Bergene.
    Om du ikke har boka så kan den anbefales.
    God helg!

    Kommentar av Linda — mai 1, 2010 @ 09:39 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

