Bentes Roterom

mai 1, 2010

Sminkepung og huskelistemapper

Filed under: Søm,Uncategorized — bentesroterom @ 15:05

Først vil jeg vise frem sminkepungen jeg lagde i går.

Sissel var så snill å vise oss trinn for trinn hvordan det gjøres, og jeg er sikker på at det produseres mange sminkepunger rundt omkring i dag.

Christina var den første til å vise frem. Så fulgte Lisa M, så kom jammen Christina med ei til. Annemor har kommet til glidelåsen, ToneM gleder seg til å komme hjem fra hytta, og Iris skal gjøre det i morra. Artig!

Mens jeg var i gang med symaskina, sydde jeg flere huskemapper. jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle dem, men det er et etui med notisbok, plass til penn, og plass til løse lapper. Ting som ikke skal gå i glemmeboka samlet på ett sted 🙂 Huskeboka?

Disse legger jeg ut for salg på Epla, for 120,- pr stk. Det er billig, for her er det 3 lag stoff, vatt og trykknapper. Notisboka er inkludert. Jeg er i «etableringsfasen» på Epla, det er grunnen til at jeg ikke setter prisene så høyt. En annen grunn er at den største gleden ved dette faktisk er å sy. Jeg koser meg ved symaskina!

4 kommentarer »

  1. Veldig forseggjort sminkepung!
    Ogf jeg liker godt dine «huskebøker» *fniser*
    Ha en strålende helg!

    Kommentar av Moan — mai 1, 2010 @ 15:59 | Svar

  2. Ah, sminkepungen var virkelig fin! Knallfint stoff!!
    Huskemapper er jo kjempelurt. Kjekt når de er så forseggjorte som dette:)

    Ha en fortsatt fin helg!

    Kommentar av minon — mai 1, 2010 @ 18:02 | Svar

  3. Flotte ting du har lagd igjen!

    Kommentar av Marita — mai 1, 2010 @ 19:19 | Svar

  4. Lekkert spør du meg, og råbillig! Huskemapper er et godt ord!

    Kommentar av Merete — mai 2, 2010 @ 13:19 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

