Bentes Roterom

mai 16, 2010

Vannflasketrekk

Filed under: Søm,Uncategorized — bentesroterom @ 23:22

For 2 år siden sydde jeg trekk til vannflaska mi. Det var både vattert og foret, og veldig kjekt. Nå så jeg slike trekk i boka Vårgleder, og fulgte oppskrifta til punkt og prikke. Den ble ikke bra. Jeg liker ikke ting som ikke er foret, der alle sømmene vises på innsiden. Med bare 1 lag stoff synes jeg det ble for tynt også, mer som et pyntetrekk. Men her er det:

Dukka og tøydukka på bildet er 25 år gamle. Stakkar lille bamse er 46, han begynner å bli sliten. Han har rustet litt også, men sånt må man regne med 🙂

Kalle kanin er bare ungdommen, 20 år gammel. I ryggen har han glidelås til pysj, eller man kan vrenge hele stakkars Kalle og få ei pute. Kalle har veldig spesielle ører, det har jeg ikke lagt merke til. Ørene er foret med stoff med lettkledde damer med røde lepper og høyhælte sko!

Ha en fin 17.mai, alle sammen:)

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

