Bentes Roterom

mai 17, 2010

Kortholdere

Filed under: Søm,Uncategorized — bentesroterom @ 20:47

Lommeboka mi holder på å sprekke, og det er IKKE fordi det er penger i den. Jeg tror det er 3,50 totalt der. Og kort. Masse kort. Lindexkort, coopkort, choicekort, medlemskort her og der, bibliotekkort, solkort med null i saldo. Men det kan jo hende jeg får bruk for dem, ikke sant? Så planen er: Visa i lommeboka, resten i kortholder. Jeg sydde like godt opp en haug, i tilfelle noen andre får lyst på. De ligger i Eplabutikken min 🙂

Disse kan man også bruke til Teposer, det går minst 8 poser i hver mappe.

De blå stoffene er favorittstoffene mine, Natures Notebook fra Moda. Jeg har nesten ikke råd til å klippe i dem, men det er jo 17.mai i dag 🙂

Jeg har 30 spoler med undertråd, og ca like mange trådsneller. Jeg synes jeg spoler og spoler, og de fleste underspolene mine er faktisk fulle. Men aldri den jeg skal ha. Aldri! Om jeg har 27 fulle og 3 nesten tomme, så kan jeg nesten garantere at jeg trenger en av de 3. Hvorfor er det sånn?

Og hvis jeg bestemmer meg for å sy med en slik nesten tom en, for å få den helt tom, så blir den aldri tom. Undertrådsmysterium….

1 kommentar »

  1. Dette var jo genialt 🙂 Kjenner til det med «kortproblematikk» 🙂

    Kommentar av Trinemor — mai 18, 2010 @ 11:33 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

