Bentes Roterom

juni 3, 2010

Veske til salgs

Filed under: Søm,Til salgs — bentesroterom @ 14:54

Og hvis jeg nå har fått det til sånn som jeg vil, så skal du komme til butikken min ved å trykke på bildet av veska 🙂

Denne veska har jeg sydd 2 av, fordi jeg synes stoffene var så fine. Inni er det mange, mange lommer, og snor til nøkler. Det er 3 store lommer, ei glidelåslomme og 2 «innebygde etui» til småsaker.

Den ene bruker jeg selv, jeg rett og slett digger den 🙂

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

